تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرو رفتن همزمان سه خودرو در گودالی بزرگ +فیلم

فرو رفتن همزمان سه خودرو در گودالی عمیق+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حفر ترانشه‌ای( گودالی  طبیعی یا ساختگی در سطح زمین که عمقش بیشتر از  پهنای آن بوده و  پهنایش نیز از درازایشان بسیار کمتر است)به عمق 10 فوت در یک پروژه ساختمانی موجب ریزش ناگهانی دهانه و فرو کشیدن سه خودرو به طور همزمان در کام حفره شد.

بنا بر اعلام شبکه تلویزیون مرکزی چین،مسئولان  علت این حادثه که در شهر هانگژو واقع در استان چجیانگ رخ داده را عدم رعایت استاندارهای حفاری ، عمق بیش از حد مجاز آن با توجه به شرایط موجود، بارش های مکرر در منطقه و متعاقبا رانش زمین، عنوان کرده اند که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

در نهایت قرار بر این شد مسئولان این پروژه ساخت و ساز خسارت های وارده به صاحبان خودروها را تقبل کنند.در فیلم زیر جزئیات حادثه را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

رانش وحشتناک زمین در چین جان دو تن را گرفت + فیلم

انتهای پیام/

لحظه فرو رفتن سه خودرو در حفره ای عمیق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرو رفتن همزمان سه خودرو در گودالی بزرگ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..