تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر انجمن حمایت زندانیان مرکز از ایسنا

در بیستمین جشن «حمایت» انجمن حمایت زندانیان مرکز، از مدیرعامل و خبرنگار ایسنا به عنوان حامیان این انجمن تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شما نیوز ، در بیستمین جشن حمایت انجمن حمایت زندانیان مرکز از علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و زهرا میرزایی خبرنگار حقوقی این رسانه به عنوان حامیان انجمن حمایت زندانیان مرکز تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از مدیران عامل خبرگزاری فارس و روزنامه حمایت و خبرنگاران خبرگزاری‌های میزان، مهر، حمایت، صداوسیما و جمعی از خیرین تقدیر به عمل آمد.

بیستمین جشن حمایت انجمن حمایت زندانیان مرکز عصر سه‌شنبه در تالار آبگینه با حضور مسئولان قضایی برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر انجمن حمایت زندانیان مرکز از ایسنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..