تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوالات شش نماینده از وزیر راه در کمیسیون عمران مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از طرح و بررسی سوالات نمایندگان بوکان، ارومیه، شاهین‌شهر، داراب، خرم‌آباد و سیستان و بلوچستان از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش شما نیوز ،صدیف بدری گفت: این سوالات درباره وضعیت صنعت هواپیمایی و لزوم بومی‌سازی آن، شرایط راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی و سایر امور مربوط به حوزه انتخابیه این نمایندگان بود و البته تعدادی از سوالات نیز به دلیل انصراف نمایندگان سوال‌کننده، منتفی شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین از بررسی طرح اصلاح قانون نظام‌مهندسی و اعلام نظر کمیته تخصصی کمیسیون عمران خبر داد و افزود: این طرح در جلسه آینده با حضور مسئولان اجرایی مربوطه رسیدگی و تعیین‌تکلیف می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوالات شش نماینده از وزیر راه در کمیسیون عمران مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..