تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری گشت‌های مشترک با حضور نماینده دادستانی تا کنترل بازار

به گزارش شما نیوز ، طی نشستی با حضور جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با هدف کنترل و نظارت بر بازار مقرر شد با مشارکت هر دو دستگاه گشت‌های مشترک موضوعی برگزار شود.

جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات با توجه به تاکید اخیر رئیس قوه قضائیه در خصوص تعامل بین دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات کار میدانی خود را در کنترل و نظارت بر بازار افزایش داده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سابقه همکاری قوه قضائیه و سازمان تعزیرات گفت: بیش از ۷۰ نفر از قضات ارشد و با سابقه قوه قضائیه همکار سازمان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند.

جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در این نشست با اشاره به مؤثر بودن این همکاری‌ها گفت: حضور و همراهی همکاران تعزیرات در این گشت‌های مشترک بسیار مؤثر است.

دادستان تهران در ادامه به تمرکز بیشتر دادسرای اقتصادی تهران به تخلفات موجود در بازار اشاره کرد و افزود: فعالیت این دادسرا با همکاری تعزیرات بیشتر می‌شود.

سیدیاسر رایگانی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات در حاشیه این نشست، گفت: در این نشست مقرر شد با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی تهران، نظارت و کنترل بازار به صورت منظم و هدفمند با برگزاری گشت‌های مشترک تا زمان کنترل بازار محقق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری گشت‌های مشترک با حضور نماینده دادستانی تا کنترل بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..