تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای جدید استقلال خوزستان

باشگاه آبی پوش خوزستانی با سه پرونده در فیفا دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش شما نیوز ، استقلال خوزستان در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد و این مشکلات در سال پیش رو نیز برای این تیم دردسر ساز خواهد شد.


حمید سلطانی مدیرعامل استقلال خوزستان درباره مشکلات این باشگاه می گوید: ما 17 میلیارد بدهی موقعه داریم که این موضوع مشکل ساز است. ما باید امسال مجوز حرفه ای سازی ملی بگیریم و کار سخت است.


وی در ادامه از پرونده های این باشگاه در فیفا خبر داد و اضافه کرد: ما سه پرونده در فیفا داریم که باید آنها را نیز حل کنیم. مربی برزیلی و دیود ساکونی از جمله افرادی هستند که در فیفا پرونده دارند و با توجه به قیمت ارز، مشکلاتی خواهیم داشت.


به همین دلیل به نظر می رسد استقلال خوزستان در فصل جاری نیز مشکلات مالی گذشته خود را داشته باشد و این مشکلات می تواند با توجه به پرونده های فیفا، برای آنها دردسر ساز شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای جدید استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..