تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۱ خرداد!

در دیدنی های روز سه شنبه ۱ خرداد می توانید تصاویری از پرنس هری و مگان مارکل زوج جدید سلطنتی کشور انگلستان و نماز جماعت در کشور اندونزی را مشاهده کنید.

دیدنی های روز سه شنبه ۱ خرداد

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

عکس منتشره از سوی زوج جدید سلطنتی بریتانیا

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

عکس منتشره از سوی زوج جدید سلطنتی بریتانیا

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

مراسم آیینی مسیحیان در آلمنتو اسپانیا

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

یکی از مخالفان نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا در واکنش به اعلام پیروزی او در انتخابات اخیر در این کشور

درباره نیکولاس مادورو بیشتر بدانید

نیکلاس مادورو برای بار دوم موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد تا برای یک دوره ۶ ساله دیگر بر این کشور نفت‌خیز اما بحران‌زده فرمانروایی کند.گفتنی است درحالی که انتخابات از سوی احزاب اصلی اپوزیسیون تحریم شده بود، تنها ۴۶ درصد از افراد واجد شرایط حاضر به مشارکت در رای‌گیری شدند.

اما، با توجه به شمارش ۹۰ درصد از آراء مأخوذه، مادورو ۵۵ ساله، با کسب ۶۷.۷ درصد از آراء (۵.۸ میلیون رای) پیروزی خود را اثبات کرده است.وی لحظاتی بعد از اعلام نتیجه، در جمع هواداران خود، گفت: مخالفین مرا دست‌کم می‌گیرند.

این درحالی است که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، از عدم به رسمیت‌شناختن نتیجه آن خبر داد و مدعی شد: این انتخابات توهینی به دموکراسی است.

گفتنی است مادورو علیرغم اثبات پیروزی خود، میراث‌دار مشکلات بی شمار ونزوئلا از جمله بحران اقتصادی، تورم بالا و کمبود مواد اولیه معیشت مردم است.
ونزوئلا هم اکنون با یکی از جدی ترین بحران های اقتصادی و اجتماعی تاریخ خود روبرو است. میلیون ها نفر در این کشور به مواد غذایی و دارو دسترسی ندارند. نرخ تورم در این کشور بسیار بالا است و ناامنی هم از مشکلات جدی کشور محسوب می شود.

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

جشن پیروزی نیکولاس مادورو در میان حامیانش

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

حمله هوایی ائتلاف تحت رهبری سعودی به یک پمپ بنزین در حومه شهر صنعا یمن

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

نماز جماعت در مسجدی در اندونزی

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

درو گندم- چین

دیدنی های روز سه شنبه 1 خرداد

تظاهرات بازنشستگان اسپانیایی در شهر بیلبائو با درخواست افزایش حقوق

دیدنی های روز سه شنبه 1 خردادباران سیل آسا در شهر داکا بنگلادشدیدنی های روز سه شنبه 1 خردادجشن تولد بودا در معبدی در سئولدیدنی های روز سه شنبه 1 خردادبازی روباه ها در برف در جزیره “هوکاییدو” ژاپن/عکس روز وب سایت”نشنال جئوگرافی”دیدنی های روز سه شنبه 1 خردادکارگاه تولید” ورمیشل” در الله آباد هند/ رویترز

عصر ایران – مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۱ خرداد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..