تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاتل موبایل بسته ترکیبی دو ماهه عرضه کرد

شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی جدیدی را برای مشترکان عادی و همچنین ADSL شاتل معرفی کرده که امکان استفاده از سرویس‌های متعدد شاتل را در قالب این بسته‌ها فراهم می‌کند.

شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی دوماهه خود را برای مشترکان عادی و نیز مشترکان خدمات اینترنت ADSL شاتل شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و ترافیک و اشتراک نماوا برای تماشای فیلم و سریال به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، "بسته آغازین ویژه" این اپراتور شامل سیم‌کارت، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه، ۳۰ گیگابایت ترافیک نماوا، ۲ ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۲۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۶۲۰۰ پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

این بسته به مشترکان خدمات ADSL شاتل با ۵۰ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت ۷ روزه عرضه می‌شود.

پوشش سراسری نسل‌های 3G، 3.75G، 4G/LTEو 4.75G، ارائه اولین تجربه همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC ) کشور، فروش و پشتیبانی مشترکان ۲۴ ساعته دو زبانه، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، انتقال حجم باقی مانده بسته اینترنت به دوره بعد، بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه و مدیریت آسان و شفاف حساب کاربری و هزینه‌ها از جمله ویژگی‌های سیم کارت‌های شاتل موبایل هستند که با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک به بازار ارتباطات کشور عرضه شده‌اند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند. از سوی دیگر در صورت ارسال عدد 1 به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، کارشناسان مرکز تماس شاتل موبایل با فرد متقاضی تماس می‌گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاتل موبایل بسته ترکیبی دو ماهه عرضه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..