تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست و پنجه نرم‌کردن نوزاد ۷ ماهه با خفگی در زیر آب +فیلم

دست و پنجه نرم‌کردن نوزاد ۷ ماهه با خفگی در زیر آب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر "کوانژو" واقع در جنوب غربی استان فوجیان چین، زنی که هر روز پسر هفت ماهه‌اش را برای فراگیری مهارت‌های شنا به یک مرکز آموزشی می‌برد به خاطر سهل‌انگاری زنی که مسئولیت آموزش کودکان را بر عهده داشت، چیزی نمانده بود فرزندش را برای همیشه از دست بدهد.

هنگامی که مادر چینی برای چند لحظه پسرش را به منظور تهیه کردن شیر ترک کرد، مربی نیز دیگر توجهی به نوزاد نکرد در حالی که درست همان لحظه در حضور او، حلقه پلاستیکی که پسر هفت ماهه روی آن سوار بود وارونه شد و نوزاد 46 ثانیه به همان حالت زیر آب بود. خوشبختانه قبل از اینکه نوزاد خفه شود مادرش سر بزنگاه بازگشت و او را نجات داد و در حال حاضر تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد.

مادر نوزاد پس از مشاهده این صحنه سریعا با پلیس تماس گرفت و سهل‌انگاری خطرناک مربی را به آنها اطلاع داد. در ادامه لحظات دلهره‌آوری که نوزاد در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ بود را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

لحظات دردناک غرق شدن مرد میانسال در استخر + فیلم

انتهای پیام/

سهل‌انگاری مربی شنا کودک را تا یک قدمی مرگ برد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست و پنجه نرم‌کردن نوزاد ۷ ماهه با خفگی در زیر آب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..