تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ایران به ترامپ نه عجولانه ولی دردناک خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایک پومپئو  وزیر خارجه آمریکا روز گذشته  طی سخنانی ضمن طرح ۱۲ شرط آمریکا برای دستیابی به توافق جدید با ایران از وضع «قوی ترین» تحریم های تاریخ علیه تهران سخن گفت.

صحبت‌های ضد ایرانی وزیر خارجی آمریکا با واکنش بسیاری از سیاستمدارن روبرو شد در همین زمینه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری پستی را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر  کرد و اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد ایران را از الطاف خفیه الهی برای درک عظمت انقلاب اسلامی و توانایی ملی و صلابت رهبری دانست.

آشنا نوشت: "اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد ایران از الطاف خفیه الهی برای درک عظمت انقلاب اسلامی، توانایی ملی و صلابت رهبری است.ملت ما برای پاسخ به آمریکا متحدتر خواهد شد. پاسخ ایران به ترامپ نه عجولانه ولی دردناک خواهد بود."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ایران به ترامپ نه عجولانه ولی دردناک خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..