تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری حقوقی پیام‌رسان سروش از یک پایگاه خبری

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته یکی از پایگاه‌های خبری، صحبت‌هایی از سید میثم سید صالحی مدیر پیام رسان سروش را در توییتر منتشر کرد. در این پست توئیتری آمده بود؛ "توقعات جدید مدیر پیام رسان سروش از دولت که در سخنرانی او در دانشگاه الزهرا مطرح شد: دولت به ما ده میلیون کاربر بدهد تا انحصار شکسته شود".

"پس از انتشار این مطلب، مدیرعامل سروش پستی را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت و نسبت به مطالب منتشر شده در این پایگاه خبری واکنش نشان داد. سید صالحی نوشت: "این جمله خنده‌دار را هیچ‌گاه من نگفته‌ام. این شیطنت‌ها، نخستین بار نیست که توسط @Entekhab_News رخ می‌دهد. علی رغم میل باطنی، به دلیل اثر این کار غیر حرفه‌ای در تشویش اذهان، مجبور به اقدام حقوقی هستم و مدیر این سایت باید پاسخگو باشد.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و این پایگاه خبری برای صحه گذاشتن روی حرف‌هایی که عنوان کرده، فیلمی از سخنرانی مدیر عامل سروش در دانشگاه الزهرا را به اشتراک گذاشت و نوشت: "شکایت پیام رسان سروش از سایت "انتخاب" به دلیل انتشار اظهارات او! فیلم بالا نشان می‌دهد که خواسته او از دولت چه بوده؟ قضاوت با مردم!".

پس از آن سید صالحی برای پایان دادن به این ماجرا در پاسخ به این پایگاه خبری مجددا در توییتر نوشت: "آقای @Entekhab_News! منظور از پایگاه کاربری (UserBase) تعداد نصب نیست. #سروش اقبال کاربر را دارد و در این زمینه دخالت دولت نتیجه عکس دارد. ایجاد پایگاه کاربری در ابعاد بزرگ و شرایطی که کاربر از سرویس به صورت پایدار بهره ببرد، بدون پایداری سرویس‌های زیرساختی دولت بسیار دشوار است.

با فاجعه بلاک سه روزه IP‌ها و مشکلاتی که قبلا تشریح کرده‌ام، چگونه می‌توان انتظار داشت که پایگاه کاربری پرتعداد برای #سروش ایجاد شود؟ عجله رسانه در سیاسی کردن موضوعات و اصطلاحات تخصصی موجب اشتباه می‌شود!".


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری حقوقی پیام‌رسان سروش از یک پایگاه خبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..