تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوگبا: مورینیو کمی دیوانه است

پل پوگبا و مورینیو در این فصل مقطعی به مشکل برخورد کرده بودند ولی در حال حاضر بین این دو وضعیت خوبی حکمفرماست.

به گزارش شما نیوز ، در میانه های فصل بود که پوگبا در عین ناباوری به نیمکت ذخیره های یونایتد تبعید شد و در بسیاری از بازی ها به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد ولی هرچه به پایان فصل نزدیک تر شدیم، ستاره فرانسوی توانست جایگاه خود در ترکیب اصلی را پس بگیرد.

پوگبا در مصاحبه با اکیپ و در مورد رابطه اش با مورینیو گفت:« در مقطعی از فصل نیمکت نشین شدم. صحبت های زیادی در این مورد مطرح شد ولی واقعیت این است که مربی و بازیکن قرار نیست که رابطه ای صمیمانه در حد رستوران رفتن داشته باشند. مورینیو تصمیم گرفت من را نیمکت نشین کند و من در زمین توانستم حق خودم را بگیرم. هر زمان که به من میدان داده شد، بهترین بازی ها را انجام دادم. دلیل نیمکت نشین شدنم، مشکلات ذهنی خودم بود.

از نظر من، مورینیو کمی دیوانه است و به همین دلیل لقب آقای خاص را به وی داده اند. به او انتقادات زیادی می شود ولی همواره به جام گرفتن ادامه می دهد. با او برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم و این بر قدرت رهبری من در زمین اضافه کرد.»

ادامه کار در یونایتد و پیشنهاد از پی اس جی:« قرارداد دارم ولی نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. پی اس جی؟ پدر و مادرم همیشه هوادار مارسی بودند و به همین دلیل علاقه ای به پی اس جی ندارم. پیوستن به این باشگاه هرگز در برنامه های من نبوده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوگبا: مورینیو کمی دیوانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..