تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار عجیب مورینیو و هازارد بعد از فینال (عکس)

ژوزه مورینیو و ادن هازارد هنوز هم بعد از اتفاقاتی که منجر به جدایی آقای خاص از چلسی شد با یکدیگر رابطه خوبی ندارند.

به گزارش شما نیوز ، در سال 2015 و هنگامیکه مورینیو از چلسی جدا شد، برخی بازیکنانش را به خیانت علیه خودش محکوم کرد که نشریات معتقد بودند منظور اصلی سرمربی پرتغالی ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی بوده است.

 

حالا و بعد از دیدار این هفته یونایتد و چلسی در فینال جام حذفی که با تک گل هازارد از روی نقطه پنالتی به نفع آبی های لندن خاتمه یافت، او و مورینیو یکدیگر را در رختکن ملاقات کردند اما بی توجه به یکدیگر از کنار هم رد شدند.

 

مورینیو در رختکن به تعدادی از بازیکنان چلسی برای فتح جام حذفی تبریک گفته و حتی سسک فابرگاس را در آغوش کشید اما اگرچه ادن هازارد نیز در آن صحنه حضور داشت، اما او و مورینیو ترجیح دادند با هم دست نداده و خوش و بش نکنند.

 

هازارد مدتی پیش در مصاحبه ای کونته را سرمربی پیشرفته تری نسبت به مورینیو خطاب کرد و حالا به نظر رابطه آنها هنوز شکرآب است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار عجیب مورینیو و هازارد بعد از فینال (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..