تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار کاپیتان رئال مادرید در مورد صلاح و فرمینو

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در مورد قدرت خط حمله لیورپول به مدافعان تیمش هشدار داد.

به گزارش شما نیوز ، راموس مدعی شد مرسی سایدی ها در خط حمله از بازیکنان سریع و قدرتمندی برخوردارند اما رئال مادرید نیز در تلاش برای کنترل آنها خواهد بود. دو تیم شنبه هفته بعد در کیف به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

راموس گفت: "ما می دانیم که لیورپول حریف دشواری خواهد بود و آنها با خط حمله قدرتمند خود می توانند به شما آسیب برسانند.

 

روبرتو فرمینو و محمد صلاح بازیکنانی سریع و رو به جلو هستند که مهارشان بسیار دشوار است، پس ما تلاش می کنیم آنها را کنترل کرده و مطمئن شویم که آنها روز فوق العاده ای نداشته باشند زیرا در غیر این صورت آنها می توانند باعث آزار رئال مادرید شوند.

 

لیورپول تیمی سریع و با قدرت تکنیکی بالاست اما ما نیز سعی می کنیم با بازیکنانی مشابه از لحاظ ویژگی بازی به حریف ضربه بزنیم. ما سعی می کنیم از ضدحملات برای گلزنی به لیورپول استفاده کنیم اما می دانیم که حریف ما روی ضربات آزاد ما را تهدید خواهد کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار کاپیتان رئال مادرید در مورد صلاح و فرمینو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..