تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در ترکیه

تیم ملی فوتبال ایران نخستین جلسه تمرینی خود را در کمپ باشگاه بشیکتاش برگزار کرد.

به گزارش شما نیوز ،از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که امروز برای برپایی اردوی آماده سازی و همچنین انجام دیدار دوستانه برابر ترکیه به استانبول سفر کرده بودند، امروز از ساعت 18 به وقت محلی نخستین جلسه تمرینی خود را در کمپ باشگاه بشیکتاش آغاز کردند.

در این تمرین که به مدت 90 دقیقه برگزار شد، کارلوس کی روش پس از انجام بخشهای نخست و معمول تمرین، برنامه های تاکتیکی ویژه ای را برای بازیکنان تدارک دید.

یکی از بخشهای اصلی تمرین امروز بازی تحت فشار و پاس با حداقل ضربه به توپ بود. چمن مناسب و زمین استاندارد زمین باشگاه بشیکتاش به کادر فنی اجازه داد، راحتتر برنامه های تاکتیکی خود را در این جلسه تمرینی اجرا کند.

در تمرین امروز رامین رضاییان برای نخستین بار در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نخستین تمرین تیم ملی در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..