تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار بمب به جا مانده از زمان آلمان نازی +فیلم

انفجار بمب به جا مانده از زمان آلمان نازی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بمب غول‌پیکر به جا مانده از زمان قدرت‌نمایی آلمان نازی در سواحل انگلیس کشف و منفجر شد. کشف یک بمب قدیمی باعث وحشت ساکنان اطراف ساحل Bognor Regis در انگلیس شد و آن‌ها را مجبور به ماندن در خانه‌هایشان کرد.

پل آستین شخصی برای اولین بار بمب را دیده است، گفت: ابتدا به نظرم رسید یک بشکه بزرگ نفتی پیدا کرده‌ام اما بعد متوجه شدم یک بمب است. او در ادامه بیان کرد: در ابتدا رو بمب ایستاده بودم اما با درک این موضوع که این شی یک بمب است سریع از آن دور شدم.

تیم‌های کارشناسی نیروی دریایی این بمب قدیمی را یکی از بزرگ‌ترین بمب‌های آلمان نازی دانستند و وزن آن را 1000 کیلوگرم تخمین زدند. این کارشناسان از ساکنان محلی خواسته بودند که در زمان انفجار پنجره های خانه‌هایشان را باز نگه دارند و از پنجره‌ها دور شوند.

در ادامه فیلم این انفجار را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید:
ابر تانک های غول پیکر و سنگینی که در جنگ جهانی دوم ساخته شدند + تصاویر
کشف بمب جنگ جهانی دوم در ایتالیا +عکس

انتهای پیام/

انفجار بازمانده آلمان نازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار بمب به جا مانده از زمان آلمان نازی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..