تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از شاسی‌بلند جدید فولکس‌ واگن تارو

کمپانی فولکس‌واگن از شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد. خودروی شاسی بلند فولکس‌ واگن تارو مخصوص کشور چین طراحی شده است ولی ممکن است در آمریکای جنوبی نیز عرضه شود. این خودرو تا اواخر سال جدید وارد بازار شد و به فروش می رسد.

فولکس‌ واگن تارو

فولکس‌واگن تارو شاسی‌بلند ریبج شده‌ی اشکودا کاروک است که مختص بازار چین
بوده و فروش آن از سه ماهه سوم سال جاری در بازار این کشور آغاز می‌شود.

فولکس‌ واگن تاروخودروی فولکس‌ واگن تارو

نسخه تولیدی کانسپت خانوادگی فولکس‌واگن که دو ماه پیش معرفی شده
کاملاً مشابه مدل کوچک‌تر ترامونت (اطلس چینی) یا تیگوان اصلاح شده می‌باشد.

فولکس‌ واگن تارومعرفی فولکس‌ واگن تارو

طول/عرض/ارتفاع این شاسی‌بلند جدید به ترتیب برابر با ۴۴۵۳/۱۸۴۱/۱۶۳۲ میلی‌متر
بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۸۸ میلی‌متر است. فولکس‌واگن تارو ۷۱ میلی‌متر
طویل‌تر، ۲۷ میلی‌متر قدبلندتر و ۵۰ میلی‌متر طویل‌تر از اشکودا کاروک است.

فولکس‌ واگن تارورونمایی از فولکس‌ واگن تارو

نیروبخش این شاسی‌بلند جمع‌وجور در زمان عرضه دو پیشرانه ۱٫۲ و ۱٫۴ لیتری بوده
که هر دو آن‌ها از نوع توربو بوده و قدرت ۱۱۶ و ۱۵۰ اسب بخاری دارند.
این پیشرانه‌ها به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل خواهد شد.

فولکس‌ واگن تارومشخصات فولکس‌ واگن تارو

تارو توسط جوینت ونچر شانگهای-فولکس واگن که هم‌اکنون گرند لاویدای جدید
را نیز می‌سازد ساخته خواهد شد.
انتظار می‌رود فولکس‌واگن تارو در ماه‌های آینده به‌صورت رسمی معرفی شود
و فروش آن نیز از اواخر سال کلید بخورد.

فولکس‌ واگن تاروشاسی‌بلند جدید فولکس‌ واگن

شاید این شاسی‌بلند جدید در برخی بازارهای آمریکای جنوبی نیز عرضه شود.

البته در صورت رخ دادن چنین امری مکان ساخت آن در آرژانتین خواهد بود.

جزئیات بیشتر درباره شاسی‌بلند مخصوص آمریکای جنوبی

فولکس‌واگن شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

این کارخانه در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی، آدولف هیتلر بنا نهاده شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان، توانایی خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین شرکت تأسیس شده، فولکس‌واگن نامیده شد که در زبان آلمانی به معنای خودروی مردم است.

فولکس واگن بقای خود را بعد از جنگ جهانی دوم به یک افسر نیروی زمینی بریتانیا با نام ایوان هیرست، مدیون است. بعد از جنگ که کارخانه فولکس واگن آسیب‌های جدی دیده بود، توسط سربازان آمریکایی اشغال شد و سپس به هیرست تحویل داده شد. در ابتدا، تصمیم بر آن بود که با توجه به آسیب‌های جدی که به کارخانه وارد شده بود آن را انبار وسایل جنگی کنند

فولکس‌واگن به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک جدید خود سعی خواهد کرد که جایگاه خود را در آمریکای جنوبی تثبیت کند. سرمایه‌گذاری بیش از ۶۵۳ میلیون دلار در کارخانه تولیدی واقع در آرژانتین و ایجاد نمایندگی‌های بیشتر از جمله اقدامات این برنامه است. این شرکت خودروسازی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، شاسی‌بلند جدید خود را با محوریت بازار آمریکای جنوبی تولید و عرضه کند.

خودروی جدید با استفاده از یک نسخه محلی پلتفرم MQB ساخته خواهد شد و می‌خواهد مشتریان وسیعی از قاره آمریکای جنوبی را هدف قرار دهد. این خودرو یکی از ۲۰ محصول جدید برند فولکس‌واگن برای بازار این منطقه است که تا پایان دهه جاری میلاد در این بازار عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های خودروی جدید فولکس‌واگن

دی سای، مدیر فولکس‌واگن آمریکای جنوبی درباره این برنامه گفت: فولکس‌واگن به پتانسیل بالای بازار آمریکای جنوبی ایمان دارد و این سرمایه‌گذاری‌های جدید، شرایط بسیار مناسبی را برای تولید کم‌هزینه و پرکاربرد شاسی‌بلند جدید ما فراهم می‌کند. مجموعه جدید فولکس‌واگن برای آمریکای جنوبی که «بزرگ‌ترین خانواده خشن در تاریخ فولکس‌واگن» نام گرفته است، شامل یک نسخه هفت سرنشین تیگان نیز می‌شود که فروش آن از اوایل سال بعد در برزیل آغاز می‌شود. یک کراس‌اوور هم‌اندازه با گلف نیز که به نوعی می‌توان آن را نسخه بازطراحی اشکودا کاروگ هم در نظر گرفت، با نام تارو در صف خط تولید فولکس‌واگن در این قاره است.

طبق اولین اطلاعات منتشرشده، خودروی جدید از پیشرانه ۱٫۴ لیتری TSI فولکس‌واگن با خروجی ۱۵۰ اسب‌بخار بهره می‌برد و یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری TSI پیشرفته‌تر نیز با ویژگی‌هایی از قبیل سیستم غیرفعال کردن سیلندر عرضه خواهد شد.

هربرت دیس، مدیر گروه فولکس‌واگن در ملاقات با مائوریچیو ماکری، رییس‌جمهور آرژانتین گفت: ما با برنامه VW Transform 2025 در حال تامین زیرساخت‌هایی برای پیشرفت و توسعه برند در بازارهای بین‌المللی هستیم. آمریکای جنوبی و آرژانتین نقش بسیار مهمی در این برنامه ایفا می‌کنند و عناصر کلیدی استراتژی پیشرفت ما، خانواده جدید برند و همچنین تثبیت جایگاهمان در این قاره است.

پدال و خودرونویس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از شاسی‌بلند جدید فولکس‌ واگن تارو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..