تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه ۸عضو از۱۲عضوکمیته تعیین مصادیق برای رفع فیلترتوئیتر

نامه ۸عضو از۱۲عضوکمیته تعیین مصادیق برای رفع فیلترتوئیتر آذری جهرمی: از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی است

فناوری اطلاعات > اینترنت - شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.

به گزارش خبرآنلاین، این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات، بطحایی وزیر آموزش و پرورش،علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده سبزوار و کاظمی نماینده ملایر در مجلس رسیده است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاء کنندگان این نامه، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌تر گفته بود: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. آذری جهرمی تاکید کرده بود که: " من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است. واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است."
جهرمی همچنین تشریح کرده بود که:"‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم."

وزیر همچنین اسفند ماه 1396 گفته بود:" رفع فیلتر توئیتر در دستور کار دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است."

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه ۸عضو از۱۲عضوکمیته تعیین مصادیق برای رفع فیلترتوئیتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..