تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس ایران؛ حوصله سربر با جزییات زیبا

وجود علامت یوز ایرانی باعث شده تا لباس تیم ملی جزییات زیبایی داشته باشد.

به گزارش شما نیوز ، رونمایی از لباس دوم ایران در جام جهانی در دیدار با ازبکستان انجام شد تا بعد از مدت ها قائله البسه ایران به پایان برسد و یکی از دو لباس ایران مشخص شد.


سایت footy headlines در بررسی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران نوشته که هر چند این پیراهن توسط آدیداس ساخته شده اما تیم ملی ایران هیچ قراردادی با هیچ شرکتی ندارد و تنها این البسه را خریداری کرده است.
در این البسه از جدید ترین تکنولوژی آدیداس یعنی Adidas Teamwear استفاده شده است.


لباس ایران طرح مشترکی با لباس دوم تیم های الجزایر، سوئد، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی است. نکته جالب در لباس تیم ملی ایران، وجود نماد یوز در میان لوگوی ایران و کمپانی آدیداس است که این جزییات زیبا، طرح حوصله سر بر تیم ملی را بهبود بخشیده است.


این سایت در پایان گزارش خود آورده که پیراهن تیم ملی ایران هنوز در فروشگاه های آدیداس موجود نیست اما پیراهن دیگر کشورها که طرح مشترکی با پیراهن ایران دارند با قیمت 50 یورو معامله شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس ایران؛ حوصله سربر با جزییات زیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..