تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس نمی‌تواند از نام فناوری دش شارژ در اروپا استفاده کند

وان‌پلاس که فناوری شارژ اختصاصی خود را با نام دش شارژ توسعه داده، قادر نیست از نام این فناوری در اروپا استفاده کند؛ چراکه این نام توسط آمازون در اروپا ثبت شده است.

دش شارژ نام فناوری اختصاصی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس است. شرکت چینی این فناوری را به‌صورت اختصاصی توسعه داد و برای اولین بار این فناوری را همراه با وان‌پلاس ۳ معرفی کرد. اولین نسل از این فناوری در وان‌پلاس ۳ قادر بود  دوسوم از ظرفیت باتری را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کند. در صورتی که به آگهی‌های ویدیویی وان پلاس ۶ توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که وان پلاس یک بار هم به فناوری دش شارژ در این گوشی‌ هوشمند اشاره‌ای نمی‌کند. این موضوع برگرفته از این است که وان پلاس حق استفاده از نام دش را در اروپا ندارد.

شواهد نشان از این دارند که وان‌پلاس دیگر از برند دش شارژ استفاده نمی‌کند. در آخرین نسخه‌ی بتای Oxygen OS نمی‌توان اثری دش شارژ مشاهده کرد و وان‌پلاس از عبارت Charging Rapidly استفاده کرده است. در فروشگاه آنلاین وان‌پلاس نیز کابل‌های شارژ سریع که قبلا کابل دش شارژ خوانده می‌شدند با عنوان Fast Charge قرار گرفته است.

مقاله‌ی مرتبط:

وان پلاس در این خصوص اعلام کرده اسب که نام تجاری دش شارژ را در سال ۲۰۱۶ و از زمان عرضه‌ی وان‌پلاس ۳ در آمریکا و اروپا به ثبت رسانده؛ ولی اتحادیه‌ی اروپا درخواست وان پلاس برای ثبت نام تجاری دش شارژ را ماه مارس سال ۲۰۱۸ رد کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، دو شرکت برگی و آمازون نیز درصدد ثبت نام تجاری دش برای خود هستند. دش نام شماری از هدفون‌های برگی بوده و آمازون نیز از این نام برای API خود استفاده کرده است.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، وان‌پلاس همچنان می‌تواند به‌صورت قانونی از نام دش شارژ استفاده کند؛ اما ترجیح داده است استفاده از نام دیگری را در دستور کار قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس نمی‌تواند از نام فناوری دش شارژ در اروپا استفاده کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..