تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شش گزینه تابستانی موردنظر مورینیو فاش شد

به گزارش شما نیوز ، یونایتد با وجود مبالغ کلانی که برای خرید بازیکنان جدید در تابستان گذشته هزینه کرده بود، در نهایت نتوانست به اهداف خود دست یابد.

شیاطین سرخ در لیگ برتر دوم شدند و در جام حذفی نیز فینال را به چلسی واگذار کردند. آنها در لیگ قهرمانان هم با شکست از سویا در یک هشتم نهایی، وداعی تلخ با رقابت ها داشتند.

طبق ادعای میرر، مورینیو درخواست بودجه 250 میلیون یورویی برای نقل و انتقالات تابستانی کرده و شش بازیکن نیز در فهرست خرید او قرار دارند.

برای خط دفاعی، او روی توبی آلدروایرلد، مدافع بلژیکی تاتنهام و نیز الکس ساندرو، دفاع چپ یوونتوس دیدگاه مثبت دارد. در خط میانی فرد(شاختار)، تالیشکا(بنفیکا) و جورجینیو(ناپولی) مورد توجه آقای خاص قرار دارند و در نهایت او گرت بیل را برای خط حمله تیمش می خواهد.

شایعاتی نیز مبنی بر علاقه یونایتد برای جذب ویلیان، ستاره برزیلی چلسی نیز به گوش می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شش گزینه تابستانی موردنظر مورینیو فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..