تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض جلوگیری طبیعی چیست؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: آیا جلوگیری طبیعی به مدت 4 ، 5 سال  تخمک و تخمدان را تنبل می کند؟ نشانه های تنبلی تخمدان چیست؟پاسخ دکتر ساره صفا ایسینی، متخصص زنان و زایمان:
خیر جلوگیری طبیعی حتی اگر 10 سال هم باشد، تاثیری روی تخمک و تخمدان و تنبل کردن آن ها ندارد. نشانه تنبلی تخمدان هم اختلال در عادت ماهیانه همراه با بزرگ شدن شکم و پر مویی است. بعضی خانم ها شاید پر مو باشند. حالا چطور می توان متوجه شد که موی زائد در بدن در نتیجه تنبلی تخمدان است یا طبیعی است؟ اگر خانمی پر مو باشد، ولی پریودش مرتب باشد، پر مویی اش نشانه تنبلی تخمدان نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض جلوگیری طبیعی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..