تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رأس ساعت ۱۱» به تئاتر شهر می‌آید

نمایش «رأس ساعت ۱۱» به کارگردانی محمدنژاد از فردا در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخبر  «راس ساعت 11» عنوان تازه ترین نمایش پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر است که از روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه ساعت 18 میزبان علاقه مندان تئاتراست.

در این اثر نمایشی که فقط 10 شب به صحنه خواهد رفت، آروین شاه حسینی بازیگر، مقدی شامیریان طراح لباس و سارا حدادی مشاور رسانه‌ای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

برنده جایزه اول بازیگری و دریافت دیپلم افتخار طراحی صحنه جشنواره استانی فجر از جمله مقام‌هایی است که نمایش «راس ساعت 11» طی ماه‌های گذشته به دست آورده است.

نمایش «راس ساعت 11» به نویسندگی و کارگردانی محمد نژاد از روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رأس ساعت ۱۱» به تئاتر شهر می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..