تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه‌های تحمیلی به شهر با تعطیلی یک خط مترو با ۲۳ ایستگاه

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی خط ۷ مترو گفت: هر روز که یک خط مترو با 23 ایستگاه تعطیل بماند یعنی اتلاف انرژی، بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش ترافیک شهری و هدر رفتن وقت مردم و در نهایت تشدید آلودگی هوا.

به گزارش صدخبرمحسن پیرهادی گفت: به زعم بسیاری از کارشناسان مسایل شهری، وضعیت تهران از منظر زیرساختی به حد قابل قبولی رسیده و مسئولان جدید در بسیاری از بخش ها تنها بهره‌بردار خواهند بود. عملکرد مترو و اتوبوس‌رانی تهران سال‌هاست که به روال مشخصی رسیده و طبق برنامه انجام می‌شود که یکی از دلایل این قاعده‌مندی، انگیزه بالا و مدیران میدانی پرتلاش در دوره گذشته است.

وی یادآور شد: اما در دوره فعلی که 9 ماه از استقرار تیم جدید مدیریت شهری می‌گذرد، حداکثر پروژه‌هایی مثل تعمیر پل کریمخان یا کاشت 750 درخت در خیابان ولیعصر انجام شده که هنوز بخش‌هایی از همین پروژه های کوچک هم تکمیل نشده است.

پیرهادی با اشاره به عدم تکمیل خط هفت مترو و حوادث پیش آمده در خط پنج خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته خط پنج و هفت متروی تهران خبرساز بوده‌اند. آبان ماه گذشته بود که اعلام شد خط هفت متروی تهران به جهت ایمن‌سازی و رفع نواقص موقتاً تعطیل است و حالا با گذشت بیش از 6 ماه، هنوز نواقص برطرف نشده است.

وی ادامه داد:‌فارغ از نگاه‌های جریانی و اجتماعی، تیم جدید مدیریت شهری در زمینه  مسایل عملکردی و اجرایی بسیار کندحرکت می‌کند و هر روز که یک خط مترو با 23 ایستگاه تعطیل بماند یعنی اتلاف انرژی، بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش ترافیک شهری و هدر رفتن وقت مردم و در نهایت تشدید آلودگی هوا. حال باید پرسید چگونه از مسئولانی که توان نگهداشت مناسب زیرساخت‌های از پیش ایجاد شده را ندارند، می‌توان انتظار داشت خطوط و ایستگاه‌های جدید مترو و اتوبوس احداث کنند؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه‌های تحمیلی به شهر با تعطیلی یک خط مترو با ۲۳ ایستگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..