تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت جو از سطح 16هزار هکتار مزارع سبزوار

برداشت جو از سطح 16هزار هکتار از مزارع سبزوار به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول در خراسان رضوی اغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: پیش بینی می شود حدود 36 هزار تن جو  ازبرداشت جو از سطح 16هزار هکتار مزارع سبزوار سطوح زیر کشت جو برداشت شود.

منصور برغمدی افزود: با هدف تثبیت قیمت جو و منفعت کشاورزان و کوتاه شدن دست دلالان خرید تضمینی  جو در دو مرکز در شهرستان اغاز شده است.

وی گفت:بر اساس تصاویر ماهواره ای برای نخستین بار در خراسان رضوی موفق به شناسایی دقیق سطح زیرکشت جو در سبزوار شدیم که مطابق این تصاویر حدود 13هزارو 600هکتار از سطح زیر کشت غلات شهرستان را جو تشکیل می دهد.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار  با اشاره به برنامه های جهاد کشاورزی سبزوار برای توسعه سطح کیفی جو افزود: اجرای طرح های کشاورزی حفاظتی در سطح 9هزار هکتار، توزیع نهاده ها و بذر مورد نیاز و مشارکت ارقام در سطح مزارع کشاورزان از مهمترین این برنامه ها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت جو از سطح 16هزار هکتار مزارع سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..