تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انعقاد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی با مرکز AMC دانشگاه آمستردام

مدیر امور بین الملل و پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با مرکز AMC دانشگاه آمستردام کشور هلند منعقد شد.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه علیرضا احمدی مدیر امور بین الملل و پردیس خودگردان دانشگاه گفت: این تفاهم نامه انعقاد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی با مرکز AMC دانشگاه آمستردامطی سفر دو روزه خانم پروفسور میراندا اولف استاد گروه روانپزشکی مرکز AMC دانشگاه آمستردام کشور هلند به ایران به امضاء رسید.
دکتر علیرضا احمدی همچنین از تمایل این مرکز برای گسترش روابط آموزشی و پژوهشی و نیز انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، با توجه به پتانسیل مناسب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز خبرداد.
به گفته مدیر امور بین الملل و پردیس خودگردان دانشگاه، وی رییس پیشین انجمن‌های ISTSS و ESTSS و در حال حاضر سردبیر مجله معتبر European Journal of Psychtraumatology هستند.
گفتنی است پروفسور میراندا اولف ضمن بازدید از بیمارستان فارابی و حضور در جلسه هیأت رییسه دانشگاه به ایراد سخنرانی در سمینار "چالش‌های مدیریت خطر سلامت در حوادث و بلایا" پرداخت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انعقاد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی با مرکز AMC دانشگاه آمستردام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..