تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت اصلاح نقاط حادثه ساز محور مراغه – هشترود

اصلاح ۹ نقطه حادثه ساز محور مراغه - هشترود به علت افزایش تصادفات منجر به فوت، ضروری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: جان باختن ۷ نفر در تصادفات هفته گذشته در محور مراغه - هشترود و تردد فراوان خودرو‌های سنگین و سبک سه استان شمال غرب کشور در این محور، ضرورت اصلاح هر چه سریع‌تر نقاط حادثه ساز آن را دو چندان کرده است.
حمید شکری در نشست شواری ترافیک شهرستان مراغه افزود: پلیس راه، نبود میدان دید کافی در برخی نقاط، کمبود علائم هشدار دهنده، نامناسب بودن شانه خاکی، مشکلات هندسی مسیر و نداشتن حفاظ و گاردیل را از جمله مشکلات محور مراغه – هشترود اعلام کرده است.
به گفته او، براساس تصمیم شورای ترافیک مراغه، اگر تا ۳ ماه آینده، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، این مشکلات را حل نکند، روز‌های پنج شنبه و جمعه از تردد کامیون و تریلی در این محور جلوگیری خواهد شد.
روزانه بیش از ۳ هزار دستگاه خودرو در محور مراغه - هشترود ترد می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت اصلاح نقاط حادثه ساز محور مراغه – هشترود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..