تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار تایباد:فرهنگ و هنر باید در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد

فرماندار تایباد گفت: فرهنگ و هنری موفق است که در خدمت نظام و مملکت جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش قدس آنلاین حسین شرافتی‌راد در نشست با نمایندگان انجمن‌های فرهنگ و هنر شهرستان که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فعالان این عرصه نباید به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته باشند.

وی ماه رمضان را ماه مهمانی خدا، خودسازی و نزول قرآن دانست و افزود: این ماه فرصتی برای برداشت اعتقادات دینی و مذهبی است و برای این مهم باید در راستای خدمت صادقانه به نظام اسلامی و به دور از حواشی سیاسی  با اتحاد و یکدلی گام برداشت.

شرافتی راد با اشاره به اهمیت جلسات با هنرمندان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های هنری در این شهرستان مرزی توجه کمی در این حوزه شده است. برگزاری این جلسات گامی در جهت برطرف کردن مشکلات می‌باشد.

وی جنگ نرم را بسیار خطرناک دانست و گفت: بیشترین تلاش دشمن برای وارد کردن صدمه به جوانان کشور از طریق این حوزه است و با تبلیغات سوء سعی در تفرقه‌اندازی و اتحاد مسلمانان دارد.

در ادامه این جلسه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با توجه به نقش هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: هرچه جوانان را به سمت هنر سوق دهیم شاهد آسیب‌های کمتری در رفتار و منش آن‌ها خواهیم بود در این زمینه شهرستان کمبودهای بسیاری دارد که باید تدابیری اندیشیده شود.

عباس برزو اهم این کمبودها را کم‌ توجهی مسولان به این حوزه دانست و افزود: این امر سبب شده هنرمندان تمام فعالیت‌های خود را به صورت کاملا افتخاری انجام دهند تا جایی که برای برگزاری برخی مراسم‌ها به ناچار به صورت شخصی هزینه پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات موجود اظهار کرد: عدم فضای مناسب، عدم حضور مسولان در مراسم انجمن‌های هنری، عدم رسیدگی به مشکلات مالی هنرمندان و... معضلات اساسی است که فرهنگ و هنر این خطه مرزی  را به خطر می‌اندازد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد تأکید کرد: برای پیشروی هنرمندان در راستای منویات رهبری همکاری و مساعدت مدیران اقتصادی شهرستان نیاز مبرم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار تایباد:فرهنگ و هنر باید در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..