تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی رامین جوادی با نینتندو لبو موسیقی متن Game of Thrones را می نوازد [تماشا کنید]

همه ما رامین جوادی را به عنوان آهنگساز سریال پرطرفدار Game of Thrones و بازی های ویدیویی مانند مدال افتخار و Gears of War 4 می شناسیم. او در طول این سال ها کارهای چالش برانگیزی انجام داده و آثار متفاوتی را خلق کرده است؛ البته شاید هیچکدام این کارها به اندازه نواختن موسیقی متن Game of Thrones با استفاده کار دستی دیجیتال نینتندو یعنی لبو، هیجان انگیز نباشند.

نینتندو لبو یکی از خلاقانه ترین پروژه های اخیر بازی های ویدیویی بوده و در مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن می گذرد، بسیاری، کارهای عجیب و غریبی را با استفاده از کیت های مختلف آن انجام داده اند.

رامین جوادی نیز در اولین برخورد خود با پیانو لبو هیجان زده و شده و در مصاحبه جدید خود با IGN تلاش زیادی برای مسلط شدن و نواختن با این کاردستی می کند:

نحوه کار با لبو به این صورت است که بعد از قرار دادن کاتریج کیت مورد نظر در کنسول، برنامه ای شما را تا ساخت کاردرستی همراهی کرده و بعد از آن با استفاده از فناوری مادون قرمز نینتندو سوییچ قادر به تعامل با این کاردستی مقوایی با استفاده از کنسول خود خواهید بود.

تا کنون دو بسته متفاوت از لبو عرضه شده اند که یکی از آن ها به ساخت کوله پشتی برای رباتی غول آسا اختصاص داشته و دیگری نیز گجت های متنوع و جالبی (از جمله پیانو ویدیو بالا) را در خود جای داده است.

لبو تا کنون نظر بسیاری از افراد مشهور در سرتاسر جهان را جلب کرده و با جست و جویی کوتاه در اینترنت به ویدیوهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که هنرمندان یا ورزشکاران شناخته شده برای ساخت کاردستی های مختلف لبو یا نواختن موسیقی خاصی با استفاده از پیانو آن، تلاش می کنند.

در نهایت باید گفت که فیلمبرداری فصل هشتم Game of Thrones از اواخر سال گذشته میلادی آغاز شده و سال 2019 باید منتظر پخش قسمت های نهایی این سریال باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی رامین جوادی با نینتندو لبو موسیقی متن Game of Thrones را می نوازد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..