تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به موبایل هولوگرافیک Hydrogen One

یکی از مورد انتظارترین موبایل های ۲۰۱۸ بی تردید Red Hydrogen One است که علی رغم معرفی در ماه های گذشته تا کنون تصاویر مستدلی از آن ارائه نشده، حالا اما این کمپانی برای نمایش نمونه های اولیه Hydrogen One رویدادی را در استودیو خود برگزار کرده است.

مهمترین ویژگی اسمارت فون RED نمایشگر ۵.۷ اینچی هولوگرافیک آن است که طبق ادعای سازنده از لحاظ رزولوشن تصویر قابل رقابت با نمایشگر رتینای اپل بوده و با بهره گیری از فناوری نانو محتوای خود را در حالت های 2D معمولی، هولوگرافیک با نمای همزمان، حالت سه بعدی و بازی های تعاملی به نمایش بگذارد.

نخستین موبایل هوشمند ساخت RED قابلیت ثبت تصاویر 4V را دارد و علاوه بر دید ۳۶۰ درجه امکان مشاهده پشت اشیایی که توسط دوربین به ثبت نرسیده را نیز فراهم می کند. از دیگر مشخصات Hydrogen One می توان به  چیپست اسنپدراگون 835، باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی و درگاه سیم کارت هیبرید اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به موبایل هولوگرافیک Hydrogen One»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..