تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری سال 97 ساعت 14

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 مجاز به انتخاب رشته شدند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته درج کردند ساعت 14 امروز (دوشنبه 31 اردیبهشت) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وی افزود: براساس ضوابط نتایج انتخاب رشته، تعداد 59 هزار و 386 داوطلب آزمون دکتری که کد رشته محل‌های انتخابی خود را وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی کردند و دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند باید  نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون (ارزیابی تخصصی) با همراه داشتن مدارک لازم به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی معرفی شده مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: منحصرا داوطلبانی می‌توانند برای مراجعه اقدام کنند که کدرشته مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج و حدنصاب نمره علمی لازم را کسب کرده باشند همچنین داوطلبان باید قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و سایت دانشگاه مراجعه و براساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه شرکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نتایج انتخاب رشته دکتری سال 97 ساعت 14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..