تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسم دیپلمات ایرانی در حال خوردن سخنرانی روحانی است چیست + فیلم

اسم اصلی دیپلمات ایرانی که در زمان سخنرانی روحانی در حال خوردن است دیپلمات ایرانی که در حال خوردن پشت سر روحانی است کیست فیلم دانلود از سایت نکس لود دریافت کنید.

اسم دیپلماتی که در حال خوردن پشت سر روحانی است

یک عدد دیپلمات که هنگامی که روحانی رئیس جمهور سخنرانی مهمی انجام میدهد در حال خوردن چیزی است که توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرده است و دابسمش های زیادی را ایجاد کرده اند و بسیاری از افراد دنبال بیوگرافی و اسم این دیپلمات و سمت این فرد هستند که هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست ولی این حرکت بسیار زشت و زننده است که اعتبار ایران و سخنان روحانی را پایین می آورد اصلاح طلبان تا وقتی ایران را تهی از فرهنگ نکنند ول کن ایران نخواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسم دیپلمات ایرانی در حال خوردن سخنرانی روحانی است چیست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..