تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ 15 واحد صنفی در اسلام آباد غرب

پلمپ 15 واحد صنفی در اسلام آباد غرببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بهروز سرتیپ نیا  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب  در راستای تامین نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف طی 48 ساعت گذشته به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح ضمن بازدید و کنترل محسوس و غیر محسوس از واحد‌های صنفی، 15 واحد متختلف که به هشدار‌ها و اخطاریه‌های قبلی پلیس بی توجه بودند پلمب شد.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: برای 9 واحد صنفی متختلف نیز اخطاریه پلمب صادر و به 11 نفر از متصدیان صنوف نیز تذکر شفاهی دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از اخذ تعهد لازم از 12 متصدی واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و صنفی خبر داد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای  پیام/ز

  15 واحد متختلف که به هشدار‌ها و اخطاریه‌های قبلی پلیس بی توجه بودند پلمب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ 15 واحد صنفی در اسلام آباد غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..