تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۲۸.۶ درصدی میزان بارندگی خراسان رضوی

کاهش 28.6 درصدی میزان بارندگی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد علایی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حجم آبگیری مربوط به سد ارداک بوده، ولی متاسفانه با کاهش 44 درصد پربودن مخزن در مقایسه با سال گذشته مواجه است.


وی تصریح کرد: هم‌اکنون 30 درصد ظرفیت مخازن سد‌های استان پر است، در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 42.6 درصد بوده است.


سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان گفت: با توجه به سد‌هایی که هم اکنون در حال بهره‌‎برداری است و همچنین تلاش همکاران این شرکت، سعی بر آن بوده تا با آبگیری به موقع در سد‌های استان بهترین استفاده را از بارش‌‎های صورت گرفته، داشته باشیم.


علایی افزود: استان خراسان رضوی دارای 29 سد در حال بهره برداری در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، قوچان، مشهد، خواف، درگز، سبزوار، تایباد، نیشابور، تربت‌جام، چناران، کلات و فریمان است.


انتها پیام//ح. ص.

پر بودن تنها 30 درصد از ظرفیت مخازن سد‌های خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۲۸.۶ درصدی میزان بارندگی خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..