تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایدبرای فرآوری و جلوگیری از خام فروشی گوگرد چاره اندیشی شود

چاره اندیشی مسولین برای جلوگیری از خام فروشی گوگردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان در جلسه شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری استان در محل پژوهشکده علوم و صنایع غذایی واقع در پارک علم و فناوری خراسان افزود: شورای گوگرد استان علاوه بر حضور بخش‌های اجرایی با مشارکت حوزه علم و فناوری، دانشگاه ها، صنعت و معدن استان فعال می‌شود و طی آن باید در راستای جلوگیری از فروش خام گوگرد و فرآوری این محصول تولیدی و تبدیل آن به مواد آلی، چون اسید سولفوریک و کود‌های آلی مورد نیاز بخش کشاورزی تدبیر و چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به 18 هزار میلیاردریال تسهیلات تبصره 18 در استان طی سال جاری گفت: می‌توان از این امکان برای توسعه فرآیند تکمیلی گوگرد و فرآوری آن که برای استان سودآور و اقتصادی است، استفاده کرد و بخش خصوصی هم به طور قطع به این حوزه ورود می‌کند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: گوگرد تولیدی در کشور‌های آسیای میانه حجم قابل توجهی دارد و شورای گوگرد استان باید زمینه‌ها و ظرفیت‌های استان برای فرآوری این گوگرد در استان را بررسی کند.

رشیدیان افزود: شرکت‌های دانش بنیان وجوانان فرهیخته در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان این ظرفیت را دارند که به این حوزه ورود کنند و از آن برای اشتغال استان استفاده شود.

وی در ادامه گفت: شرکت‌های دانش بنیان و حوزه فناوری در نخستین سال از اجرای برنامه ششم توسعه در موضوع اشتغال خوب عمل کرده و امسال هم باید ظرفیت‌های فوق العاده این حوزه بویژه در بحث اشتغال جوانان به نحو مطلوب به کار گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: با توجه به شروع شبکه سازی مراکز رشد و فناوری با مراکز خدماتی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی این امکان فرصت خوبی است تا از آن در حوزه اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی بهره گرفته شود.

وی گفت: هم اکنون برای توسعه و تقویت ظرفیت‌های علمی وفناوری استان فضا‌هایی در نظر گرفته شده از جمله ایجاد شهرک فناوری سجاد بعد از تهران در مشهد پیگیری می‌شود که در آن شرکت‌های فناوری با پایه سرمایه 500 میلیون تومان در آن استقرار یافته و به حدی از توانمندی و سرمایه علمی و دانشی و مالی که رسیدند از آن خارج می‌شوند.


رشیدیان ادامه داد: در واقع تعاملات شبکه دانشگاه‌ها و بخش‌های فناورانه با هم و نیز با حوزه‌های اجرایی و صنعتی و ... به طور قطع به نفع رشد علم، دانش و بالفعل نمودن ظرفیت‌های بالقوه دانش آموختگان دانشگاهی است.

انتها پیام//ح. ص.

عملکرد خوب شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اشتغال سال ۹۶



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایدبرای فرآوری و جلوگیری از خام فروشی گوگرد چاره اندیشی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..