تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی متخلف در کلات

دستگیری شکارچی متخلف در کلاتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا میرزایی گفت:مامورین یگان طی گشت و کنترل مستمر مناطق در ارتفاعات بالای روستای ایده لیک در منطقه حفاظت شده ارس سیستان هزار مسجد متوجه صدای شلیک گلوله شده و بلافاصله به سمت محل مورد نظر حرکت کردند.


وی افزود:محیط بانان با بررسی میدانی با یک نفر شکارچی غیر مجاز درحال تیر اندازی مواجه شدند.


رئیس حفاظت محیط زیست کلات گفت: پس از دستگیری این شکارچی متخلف از وی یک قبضه اسلحه ساچمه زنی به همراه یک عدد پوکه و تعداد 3 قطعه لاشه مربوط به پرنده فاخته خاوری کشف و ضبط و شد.


غلامزاده  خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه متخلف برخلاف قواینن حوزه شکارو صید اقدام به شکارغیر مجاز در منطقه حفاظت شده ارس سیستان نموده به استناد بند ب. ماده 12 و بند الف. و ج. ماده 10 قانون شکار و صید و ماده 31 آیین نامه اجرائی مجرم بوده و برای متهم پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شهرستان منتقل شد.


انتهای پیام//ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی متخلف در کلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..