تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای سال تحصیلی آینده

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی و پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۱۸ خرداد ماه ۹۷ ادامه دارد.
وی افزود: ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از تاریخ ۲۳ تیر آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ۹۷ ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با درخواست از اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی در مهلت مقرر گفت: اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای فرزندان خود اقدام کنند.
انتهای پیام/م

ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی درسنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام اینترنتی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای سال تحصیلی آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..