تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی ازفروشگاه های بدون مجوز اقدام به گران فروشی می کنند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدحسین فیروزی،معاون اتحادیه میوه و تره بار قم،با اشاره به صحبت‌هایی که درباره گرانی برخی از میوه‌ها و سبزیجات در بازار می‌شود،گفت:برخی از این افزایش قیمت‌ها مربوط به محصولاتی است که فصل آنها در حال تمام شدن است.

وی البته با اشاره به بارندگی و تگرگ در برخی از استان‌های کشور،افزود: بارندگی‌های شدید و سیل‌های اخیر هم بی‌تأثیر نبوده و همین امر باعث شد تا تولید برخی از میوه‌ها و بخصوص برخی از سبزیجات با مشکل مواجه شود و یا حتی به اصطلاح برخی از آنها بار ندهد.

معاون اتحادیه میوه و تره‌بار قم در عین حال تأکید کرد که میوه در بازار بخصوص در میدان میوه و تره‌بار گران نیست و شاید برخی از مغازه دارها قیمت‌ها را افزایش می‌دهند که البته در این بین غرفه‌ها و فروشگاه‌هایی که پروانه ندارند قیمت‌های بیشتری را اعلام می‌کنند.

معاون اتحادیه میوه و تره‌بار قم با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۴۰۰ میوه فروشی دارای پروانه در قم مشغول فعالیت است، تصریح کرد: علت عمده دیگر گرانی میوه و تره بار در قم فعالیت غرفه‌ها و فروشگاه‌هایی است که بدون مجوز و پروانه از اتحادیه میوه و تره‌بار اقدام به فروش میوه می‌کنند.

فیروزی همچنین بیان کرد: قیمت میوه و تره بار با توجه به تقاضا و عرضه مشخص می‌شود و به این صورت که امکان دارد برخی از ماه‌های سال با توجه به فراوانی یک میوه و سبزی تولیدات برخی از کشاورزان در انبارها بماند و خراب شود.

وی اضافه کرد: برخی از این غرفه‌ها و فروشگاه‌ها میوه و سبزیجات را با قیمت‌های بسیار بالا عرضه می‌کنند.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال گوجه فرنگی که به علت تولید فراوان در یکماه گذشته با قیمت پایین به کارخانه‌های رب سازی فرستاده می‌شد در حال حاضر با توجه به درخواست بازار قیمت آن افزایش یافت.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۴۰۰ میوه فروشی دارای پروانه در قم/ میوه گران نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی ازفروشگاه های بدون مجوز اقدام به گران فروشی می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..