تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۶ کاروان قمی به حج تمتع ۹۷

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین عسکری ،مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ،ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، از برگزاری همایش "تا مهمانی" ویژه ماه رمضان یادکرد و گفت: برگزاری همایش "تا مهمانی" ازجمله برنامه‌های اداره حج و زیارت قم در ایام ماه مبارک رمضان بوده که هر شب با حضور حدود سه کاروان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌های عتبات از نیروهای قم تأمین می‌شود،بیان کرد: بسیاری از کارهای عتبات و برنامه‌های ویژه حرم امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل و نجف اشرف از نیروهای قم تأمین می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم با بیان اینکه کل روحانیون عتبات ساکن قم چهار هزار و 235 نفر هستند،عنوان کرد: دو هزار و 450 نفر روحانی عمره به حج، 245 نفر معین و 340 نفر مداح عتبات در قم ساکن قم هستند که تمام‌کارهای آنان در قم انجام می‌شود.

عسکری یادآورشد: 16 کاروان در قم برای حج وجود دارد که همه‌ کارهای آنان ازجمله مستقر شدن روحانیون و معین‌ها به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه قم شامل استان‌های مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان و شهر کاشان است،تصریح کرد: 56 کاروان شیعه و 18 کاروان سنی در منطقه داریم که همه آنان تحت اشراف استان قم است.

انتهای پیام/ ح

سامان‌دهی اعزام ۷۴ کاروان شیعه و سنی به حج تمتع امسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۶ کاروان قمی به حج تمتع ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..