تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب عنوان مربی برتر کشوری طرح «بسیج همگام با کشاورز» توسط مهندس میاندوآبی

ساعت: 11:14 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365180

احمدعلی صابری،عضو بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به عنوان مربی برتر طرح ملی بسیج همگام با کشاورز انتخاب و لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، چنگیز رجب پور با اعلام خبر انتخاب این مهندس میاندوآبی به خبرنگار ما، گفت: احمدعلی صابری،عضو بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و مربی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در شهرستان میاندوآب به عنوان مربی برتر طرح ملی بسیج همگام با کشاورز انتخاب و لوح سپاس این عنوان را را دریافت کرد.

وی اظهار کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز یکی از مهمترین برنامه های بسیج مهندسین کشاورزی  است که با اعزام مهندسین بسیجی به روستاهای تحت پوشش اجرا می شود.

مسئول بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این طرح باهدف اجرای سیاست های اقتصاد مقامی و نیل به خودکفایی دنبال می شود و همه ساله بسیج مهندسین میاندوآب با آغاز فصل زراعی با فرستادن کارشناسان خود به روستاهای هدف، اقدام به برگزاری دوره تسهیل گری و ترویجی می کند.

وی تصریح کرد: مربیان اعزامی در این طرح در زمینه آموزش و انتقال تجربه و علمی سازی کشاورزی در روستاهای تحت پوشش اقدامات لازم را انجام می دهند که این کار سبب تولید بیشتر محصولات کشاورزی و بهبود اقتصاد کشاورزان می شود.

رجب پور از اهداف دیگر این طرح را افزایش سطح آگاهی کشاورزان، آشنایی با روشهای نوین کشاورزی به منظور افزایش عملکرد و استفاده بهینه از منابع آبی عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب عنوان مربی برتر کشوری طرح «بسیج همگام با کشاورز» توسط مهندس میاندوآبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..