تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود جوانان برای نقش آفرینی و پویایی کشور محقق نمی‌شود

ساعت: 11:14 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365125

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: نیروی جوان و متخصص باید بیشتر به کار گرفته شوند و مطمئنا تمام مشکلات کشور به دست آن‌ها قابل رفع می‌باشد و ما مشکلی که راه حل آن وجود نداشته باشد در کشور نداریم و این نیازمند یک مدیریت پر انرزی، جوان و جهادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی منیعی با اشاره به عملکرد اقتصای دولت دوازدهم گفت: با توجه به این که اولویت امروز کشور در شرایط موجود موضوع اقتصاد، تولید داخلی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌باشد، عملکردی که از مجموعه دولت انتظار می‌رفت و می‌رود بسیار بیشتر از اقدامات فعلی است، در این موضوع اقدامات خوبی انجام شده، اما کافی نیست و مشکل مردم و گله مندی آن‌ها رفع نشده و باقی است، متاسفانه در مقوله عدالت اقتصادی، تبعیض، توضیع عادلانه ثروت، مبارزه با اشرافیگری، جلوگیری از ایجاد ویژه خواری و رانت در دستگا ه های دولتی و همچنین ایجاد تحرک پویایی و شادابی در بدنه دولت، جای کار زیادی وجود دارد تا این موضوع که دغدغه مردم است نیز رفع شود.

منیعی تصریح کرد: برای رفع مشکلات کشور و رفع موانع تولید عملکرد مناسبی ارائه نشده؛ هنوز مشکلات نظام بانکی مالیاتی گمرکی حل نشده موضوع قاچاق هنوز هم اقتصاد و تولید کشور را مورد ظلم قرار می‌دهد و انتظار و مطالبه که از دولت می‌رود این است که سازکار حل این موضوعات درپیش گیرد و برنامه‌هایی در این راستا انجام دهد.

فعال دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به حمایت از کالای ایرانی افزود: حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن نیاز به توجه بیشتر دارد، متاسفانه مشاهده می‌شود کارخانه و تولیدی‌های قدیمی و بزرگ نیز رو به تعطیلی نهاده اند انتظار می‌رود که این موضوع حل شود و مجموعه‌های تولیدی قدیمی نگهداری و احیا شوند، تا بتوان در کنار آن‌ها مجموعه‌های جدیدی نیز تاسیس شوند.

وی در پایان افزود: ورود جوانان برای نقش آفرینی و تحرک و پویایی کشور در زمینه‌های مختلف به خصوصو موضوع اقتصادی محقق نمی‌شود و متاسفانه سازکار استفاده از آن‌ها و اهمیت دادن ومهم شمردن آن‌ها برقرار نیست، نیروی جوان و متخصص باید بیشتر به کار گرفته شوند و مطمئنا این مشکلات به دست آن‌ها قابل رفع می‌باشد و ما مشکلی که راه حل آن وجود نداشته باشد در کشور نداریم و این نیازمند یک مدیریت پر انرژی، جوان و جهادی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود جوانان برای نقش آفرینی و پویایی کشور محقق نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..