تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن رمضان در 30 مسجد شهرستان نور

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365165

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از برگزاری جشن رمضان در بیش از 30 مسجد شهرستان نور همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، داوود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اجرای بیش از 320 برنامه فرهنگی و هنری در هشت ماه گذشته در شهرستان نور خبر داد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان جوشش و خروش هنری را در شهرستان نور بوجود آورد و زمزمه فرهنگی و هنری در این منطقه حادث شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در تمام شهرهای پنج‌گانه شهرستان و نه فقط متمرکز در شهر نور تاکید کرد و در این راستا به برگزاری نشست ادبی به مناسبت روز زبان و ادب پارسی در ایزدشهر، برگزاری جشنواره موسیقی در پارک جنگلی نور و مراسم صبح عاشورا در مرکز شهر نور، برگزاری جشن روز مازندران و همچنین مراسم شام غریبان اباعبدالله حسین(ع)در چمستان ،برگزاری همایش پیرغلامان حسینی در رویان به عنوان برنامه های شاخصی که در سطح شهرستان اجرا شد، اشاره کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد : همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، جشن رمضان را به همراه نمایشگاه و فروشگاه عظیم قرانی در رویان و همچنین 30 مسجد شهرستان نور برگزار خواهیم کرد.

فلاح در ادامه گفت : برای نخستین بار در حرکتی بی سابقه در کشور به تجلیل از زنان به عنوان ملاباجی‌ها در همایش پیرغلامان حسینی اشاره کرد و افزود: همچنین در اربعین حسینی، حرکت نمادین اسرای کربلا از روستای کاسگرمحله به سمت روستای منوچهرکلا با همکاری 13 روستا را برگزار کردیم.

وی از اجرای طرح" یک کتاب، یک عیدی " سخن راند و افزود : به منظور بهبود فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، 1500 جلد کتاب در مساجد، مدارس، زندانها ، اصناف و ترمینال های مسافربری توزیع شد و همچنین در 6 مدسه متوسطه شهرستان نور به اجرای تئاتر خیابانی با محوریت اعتیاد جهت کاهش این معضل ، در بین دانش آموزان اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی سینمای نور و ایزدشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و هنری متعددی در تابستان پیش رو در شهرستان نور برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به همایش بومی محلی چهارم تیرماه در لاویج چمستان ، برنامه های فرهنگی و هنری در منطقه میانبند در روستاها و ییلاقات بالادست از جمله کپ، کالج و نیز برگزاری همایش نکوداشت نیمایوشیج در 13 آبان در زادگاهش روستای یوش بلده اشاره کرد.

این مسئول از تشکیل کانون مجریان و گویندگان سخن گفت و از روسای ادارات شهرستان خواستار بهره مندی از مجریان توانمند و مستعد نوری در برنامه های متعدد شد.

فلاح بر اخذ مجوز طبق قوانین و مصوبات از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت اجرای هرگونه برنامه فرهنگی و هنری از سوی دستگاه‌های مختلف تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن رمضان در 30 مسجد شهرستان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..