تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۶۷ مبلغ به امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی در مازندران

ساعت: 09:23 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365136

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ۶۷ مبلغ به امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک سال جاری تاکنون در این استان خبر داد و داشتن روحیه استکبارستیزی را از مهم ترین مولفه های مبلغین دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری صبح امروز در نشست توجیهی مبلغین اعزامی از قم طرح ضیافت الهی اظهار کرد: داشتن روحیه استکبارستیزی از مولفه هایی است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دیدار با مردم و علمای قم مطرح کردند و این روحیه را باید مبلغین ماه رمضان داشته باشند.

وی ادامه داد: تا دیروز بحث از انقلاب، نظام و رهبری بود اما اکنون بحث از اصل اسلام و اصل اعتقادات جوانان است که مبلغین برای جوابگویی و مقابله با این دسیسه های دشمنان، وظیفه مهمی بر عهده دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: ما بر سر سفره ولایت فقیه نشسته ایم و باید مبلغین با زبان عِلم به تشریح ولایت فقیه به طور شفاف و دقیق در خطبه ها و سخنرانی ها بپردازند.وی بیان

این مسوول کرد: مقابله با تحریک کنندگان انقلاب و مکتب امام خمینی(رحمت الله علیه) یکی دیگر از وظایف مبلغین ماه مبارک رمضان به شمار می آید.

حیدری با اشاره به اینکه ما هر چه که داریم از ائمه معصومین(علیهم السلام) است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران از دین و سیاست، جدا نیست.

وی گفت: ۶۷ مبلغ اعزامی از قم در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی و مناطق محروم و مساجدی که دارای موقوفه هستند در ماه مبارک رمضان سال جاری حضور خواهند داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: روحانیان و مبلغان با حضور دائم در بقاع متبرکه به برپایی نماز جماعت، محافل انس با قرآن، سخنرانی و برپایی خیمه های معرفت و ... می پردازند.

وی گفت: ماه ضیافت الهی، فرصت مناسبی جهت ترویج و اشاعه بیش از پیش فرهنگ وقف و ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب شکوه مند اسلامی ایران است که مبلغین باید به این موارد نیز عنایت ویژه داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۶۷ مبلغ به امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..