تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان و مکان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف در مازندران

ساعت: 09:22 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365117

رئیس اداره تشکل‌ها و اصناف سازمان صنعت مازندران خبر داد

رئیس اداره تشکل‌ها و اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 31 اردیبهشت‌ماه روز موعود نبرد صنفی نامزدهای انتخاباتی در کسب آرای مأخوذه جهت تصاحب 55 صندلی هیأت رئیسه اتاق اصناف 11 شهر مازندران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی قاسمی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز 31 اردیبهشت‌ماه، انتخابات هیئت رئیسه اتقا‌های اصناف در 11 شهر مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این انتخابات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و این امر، زمان اعلام نتایج را به‌حداقل می‌رساند.

رئیس اداره تشکل‌ها و اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص زمان و مکان برگزاری این انتخابات اعلام کرد: انتخابات در نکا در محل اتاق اصناف و از ساعت 10 الی 11، در ساری از ساعت 10 الی 12 در محل ساختمان شهید حیدری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، قائم‌شهر در محل اتاق اصناف و از ساعت 11 الی 12:30، در بابل از ساعت 10:30 الی 12 در محل اتاق اصناف، در بابلسر از ساعت 9 الی 10:30 در محل اتاق اصناف، آمل در محل اداره صنعت، معدن و تجارت از ساعت 14 الی 16، در فریدونکنار از ساعت 10 الی 12 در محل اتاق اصناف، در محمودآباد از ساعت 10 الی 12 در محل اداره صنعت، معدن و تجارت، نور از ساعت 10 الی 12 در محل اداره صنعت، معدن و تجارت، در چالوس از ساعت 10 الی 11 در محل سالن بهزیستی این شهرستان و در پایان رامسر از ساعت 18 الی 20 در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار می‌شود.

31 اردیبهشت‌ماه روز موعود نبرد صنفی نامزدهای انتخاباتی در کسب آرای مأخوذه جهت تصاحب 55 صندلی هیأت رئیسه اتاق اصناف 11 شهر مازندران است.

تعداد نامزدهای ثبت‌نام کننده برای انتخابات هیأت رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران در شهر نکا 11 نفر، ساری 19 نفر، محمودآباد 9 نفر، رامسر هفت نفر، چالوس هشت نفر، فریدونکنار 11 نفر، آمل 14 نفر، قائم‌شهر 12 نفر، بابل 21 نفر، نور 9 نفر و بابلسر 13 نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان و مکان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..