تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده سابق شرق گلستان اقدام به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1397/02/31 شناسه خبر: 1365207

نماینده سابق شرق گلستان با ارسال بیانیه ای اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، در متن بیانیه آمده است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم


اقدام قبیحانه و غیرقانونی و گستاخانه رژیم جنایتکار آمریکا در انتقال سفارت به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمین و امت اسلام است نه تنها به تحکیم بنیانهای توخالی و پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت این رژیم منجر نخواهد شد بلکه موج جدیدی از مبارزه علیه آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را فراتر از منطقه رقم خواهد زِد. این اقدام شیطانی که بدون توجه به مخالفتهای جهانی صورت پذیرفته است. مرحله ای نوین از شکل گیری بحرانها و تنشهای منطقه ای علیه راهبردهای کأخ سفید را به بار می آورد و در. عین حال شکل گیری کابوسی است که صهیونیستها برای فرار از آن راهی جز زندگی در پناهگاهها نخواهند داشت. 
بی تردید حمایت جدید مقاومت اسلامی و ملتهای حق طلب آزادی خواه و ظلم ستیز از ملت فلسطین و رزمندگان انتفاضهوارد ابعاد گسترده تری خواهد شد. و بفرموده مقام معظم رهبری" به توفیق الهی و به إذن الله تعالی فلسطین عزیز از دست دشمنان خلاص خواهد شد " و آنچه آینده سرزمین مقدس فلسطین است اخراج قطعی اشغالگران و مجازات حتمی حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان به ویژه سردمداران کاخ سفید است. 
اینجانب ضمن محکومیت شدید اقدام حماقت آمیزآمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و تقبیح شدید همزمان صهیونیستها در به شهادت رساندن و زخمی کردن حدود ٣٠٠٠ تن از مردان و زنان و کودکان بی گناه فلسطین در نوار غزه در روز نکبت و هفتادمین سال اشغال فلسطین تأکید می کنم بی تردید جنایت صهیونیستها که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است هر چند یک اتفاق نکبت بار و مصیبت بزرگ در روز نکبت است. اما این اقدام باعث تعمیق هرچه بیشتر وحدت مسلمانان خواهد شد و شرایطی فراهم خواهد کرد که امت اسلامی و رزمندگان فلسطین پاسخ گستاخی به مقدسات مسلمین و اولین قبله آنان را در دستور کار قرار دهند و تحقق وعده بر چیده شدن طومان اشغالگران را سرعت بیشتری ببخشند و همانطوریکه رهبری عزیز فرمودند"بیت المقدس پایتخت فلسطین است و آمریکا و اذناب آمریکا و کوچکتر از آمریکا و بزرگ تَر از آمریکا هم در قبال حقیقت و سنت الهی در مورد فلسطین هیچ غلطی نمی توانند بکنند". 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
رجبی - نماینده سابق شرق استان در مجلس شورای اسلامی

۳۱ / ٢ / ٩٧

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده سابق شرق گلستان اقدام به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..