تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند کلاهبرداران تلفنی در مهاباد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فرمانده نیروی انتظامی مهاباد با اعلام این خبر گفت: درپی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری تلفنی در قالب برنده شدن در قرعه کشی و توزیع سبد کالا مراتب در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت و بعد از انجام تحقیقات و عملیات پلیسی، مخفیگاه کلاهبرداران شناسایی شد.

سرهنگ رضا ظهیریان افزود:این افراد سودجو با حیله و نیرنگ و چرب زبانی، شهروندان را برای واریز و دریافت مبالغ پیشنهادی به عابر بانک‌ها می‌کشاندند.

وی افزود: در این زمینه ۵ کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شدند و به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، به تماس‌های تلفنی افراد مشکوک در خصوص برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی توجه نکنند.

انتهای پیام/پ

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند کلاهبرداران تلفنی در مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..