تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهر فداکار زلزله زده کرمانشاهی روی پاهایش ایستاد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  فداکاری هانیه دختر ۱۳ ساله زلزله‌زده، که برای خارج کردن خواهر سه ساله‌اش از زیر آوار وارد خانه شده و به علت ریختن دیوار‌ها از ناحیه کمر به‌شدت آسیب دیده بود، کمتر از یک ماه از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه سال ۹۶ در سرپل ذهاب، در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و خیل عظیمی از ملاقات‌کنندگان از جمله استاندار کرمانشاه را روانه اتاق شماره هفت بخش مغز و اعصاب بیمارستان طالقانی کرد.

خواهر فداکار زلزله زده کرمانشاهی روی پاهایش ایستاد

براساس این گزارش، برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از قطع نخاع شدن او خبر داده بودند که حمید‌رضا سعیدی، متخصص جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات در همان روز‌های نخست بستری در بیمارستان طالقانی به درمان هانیه امیدوار بود و قطع نخاع شدن هانیه را رد کرد و تنها صدمه دیدن ستون فقرات هانیه را، بر اثر دررفتگی و شکستگی مهره‌ها اعلام کرد.

حال امروز هانیه دختر زلزله‌زده روستای تایشه شهرستان سرپل‌ذهاب، پس از گذشت ۶ ماه از وقوع آن حادثه مهیب با پیگیری مراحل درمان، دوباره روی پاهایش ایستاد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

مصدوم نخاعی روی پاهایش ایستاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهر فداکار زلزله زده کرمانشاهی روی پاهایش ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..