تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات دعوت شده به تیم ملی واترپولو مشخص شدند

نفرات دعوت شده به تیم ملی واترپولو مشخص شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان واترپلو ایران در ادامه اردو آماده سازی قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از امروز(دوشنبه) تمرینات خود را در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی شروع کردند. کادر فنی تیم ملی اسامی ۲۰ بازیکن برای حضور در مرحله جدید اردو آماده سازی تیم را اعلام کردند.

تیم ملی واترپلو ایران پیش از این ، اردو خود را همزمان با تعطیلات نوروزی ۱۳۹۷ در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی آغاز و در دو مرحله اردو برون مرزی در کشور‌های ایتالیا و چین پشت سر گذاشته بود. همچنین واترپلوئیست‌های ایران در سومین مرحله از برنامه‌های آماده سازی خود برای بازی‌های آسیایی جاکارتا با تیم ملی چین در تهران اردو مشترکی داشتند که در حاشیه این اردو چند دیدار دوستانه نیز برگزار کردند.

اسامی بازیکنان دعوتی تیم واترپلو به دور جدید اردو تهران:

امید لطف پور
شایان قاسمی
محمد سالمی
علی پیروزخواه
امیرحسین کیهانی
مهدی یزدان‌خواه
محمدجواد عباسی
ارشیا الماسی
پیمان اسدی
حامد ملک خانبانان
امین قویدل
حسین خالدی
سهیل رستمیان
امیر دهداری
امیر حسین رهبر
خشایار ضیاالدین
امیررضا جلیل پور
علی خانقاهی
مهدی برزگری
امیر علی مرادی

کادر فنی :

نادر غفوری (سرپرست)
الکساندر چیریچ (سرمربی)
وحید رضایی (مربی)

انتهای پیام /

اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی واترپولو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات دعوت شده به تیم ملی واترپولو مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..