تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی سریال به خانه به دوش عطاران رسید

سی سریال به خانه به دوش عطاران رسیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ «سی سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی در روز پنجم ماه مبارک رمضان به پخش و تحلیل سریال «خانه به دوش» می‌پردازد.

سریال «خانه به دوش» یکی از مجموعه‌های طنز اجتماعی است که به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۳ تهیه و پخش شده است.

فیلمنامه این سریال را رضا عطاران به نگارش درآورده و داستان مردی به نام ماشاء‌الله است که در تأمین معاش خود و خانواده‌اش با مشکلات مالی مواجه است. روزی از روز‌ها او به طور اتفاقی با آقای بیات آشنا می‌شود و به پیشنهاد بیات پولی را برای سفر و کار در کشور مالزی به او می‌دهد، اما ...

ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان سریال «خانه به دوش» بوده‌اند و بازیگرانی، چون رضا عطاران، حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، خشایار راد، بهنوش بختیاری، غلامحسین لطفی، فلور نظری و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا عطاران در سال ۷۲ با مجموعه پرواز ۵۷ ساخته مهران مدیری پا به عرصه تلویزیون گذاشت و در سال ۷۳ با ساعت خوش مهران مدیری دیده شد.

پس از آن در مجموعه هایی، چون سیب خنده، مجید دلبندم، این چند نفر، قطار ابدی، دو فصل سریال زیر آسمان شهر و کوچه اقاقیا در مقام کارگردان یا نویسنده و یا هر دو و به صورت مشترک یا مستقل حضور داشت.

وی در اولین سریال خود، «خانه به دوش» قصه ساده‌ای را دستمایه خود قرار داد و در خلال داستان به مشکلات اجتماعی، چون کسب روزی حلال، زیاده خواهی، رقابت‌های بیهوده، جهل و نادانی و عاقبت کار‌های خلاف قانون نیز اشاره کرد.

او با قرار دادن دو قشر متوسط و بسیار ثروتمند در کنار هم موقعیت‌های دراماتیکی را خلق کرد و با طراحی موقعیت‌های کمیک توانست از تلخی ماجرا کاسته و موجبات خنده و استقبال تماشاگر تلویزیون را فراهم کند. داستان پردازی روان، دیالوگ‌ها و بازی‌های جذاب و شخصیت پردازی باورپذیر از نکات مهم «خانه به دوش» است.

گفتنی است؛ «سی سریال» در مدت زمان ۹۰ دقیقه محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست، که عصر‌های ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

«سی سریال» مجموعه تلویزیونی رضا عطاران را نقد می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی سریال به خانه به دوش عطاران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..