تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک مهمانی با شکوه در تئاتر!

یک مهمانی با شکوه در تئاتر!محمد محقق منتظری کارگردان نمایش «یک مهمانی با شکوه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: موضوع نمایش در مورد خانواده ای است که یک فرزند دارند و یک روز همکلاسیش را به همراه پدر و مادرش به خانه دعوت می کنند که اتفاقات اصلی نمایش بعد از این دعوت شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه  اجرایی نمایش رئال بوده اما در پایان انتزاعی می شود، ادامه داد: تغییر شیوه اجرایی بنابر اتفاقات و نوع قصه تغییر یافته است همچنین این اثر بر اساس کتابی نوشته  احسان بدخشان طراحی شده است.

محقق تصریح کرد: مسئله محبت والدین به فرزندان این روزها بسیار مهم است و همین امر باعث شده که موضوع نمایش ما هم حول این محور باشد و به نوعی مسائل مربوط به کودکان در نمایش «یک مهمانی با شکوه» پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایش در ماه مبارک رمضان در حال اجراست اما خوشبختانه استقبال خوبی از اثر شده و مخاطبان بسیاری برای دیدن کار به سالن انتظامی می آیند که امیدواریم این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

محقق خاطرنشان کرد: دو کودک و دو بازیگر بزرگسال در این نمایش ایفای نقش می کنند و این اثر تا 11 خرداد در سالن انتظامی خانه هنرمندان  ساعت  19به روی صحنه می رود.

لازم به ذکر است؛ محمد محقق جزء کارگردانان روشن دل حوزه تئاتر است که دوازده سال در این عرصه فعالیت کرده است نمایش« آسید کاظم » از آثار پر طرفدار وی بوده و حالا هم اثر «یک مهمانی با شکوه» از این کارگردان در حال اجراست.

انتهای پیام/

اجرای نمایش «یک مهمانی باشکوه» در ماه رمضان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک مهمانی با شکوه در تئاتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..