تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت تسلا باز هم رکورد شکست + فیلم

شرکت تسلا باز هم رکورد شکست + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت خودروسازی  تسلا تاکنون رکوردهای جالبی را در جهان به نام خود ثبت کرده است. در تازه ترین رکورد، خودروی تسلا X  این شرکت، با کشیدن یک هواپیمای بوئینگ 787 رکورد قدرت یک خودروی سواری را در جهان به نام خود ثبت کرده است. این هواپیما حدود 287 هزار پوند وزن داشت.

این خودروی شاسی بلند الکتریکی، هواپیمای کانتاس را حدود 305 متر (1000 فوت) جابجا کرد. این رکورد در ملبورن استرالیا به ثبت رسید. این هواپیما در زمان تست، دارای مقداری سوخت و بدون بار و مسافر بود.

گفتنی است؛ پیشتر نیز تسلا اس P100D مدل ۲۰۱۷ در تست‌ نشریه‌ معتبر موتورترند توانسته بود در زمان نزدیک دو ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

بیشتر بخوانید

ارائه گواهینامه رانندگی دیجیتال روی تلفن همراه

انتهای پیام/

خودروی تسلا X رکورد قدرت را شکست!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت تسلا باز هم رکورد شکست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..